Üzleti feltételek

 

Általános üzleti feltételek

 

Jelen általános üzleti feltételek a Korcule.com s.r.o. (a továbbiakban “vállalat” - székhely: Medveďovej 17, 851 01  Bratislava, cégjegyzékszám: 46 588 272, közösségi adószám: SK202347582, feljegyezve a Pozsonyi járásbírósági kereskedelmi jegyzékben), és a vállalat vásárlóinak jogait és kötelességeit szabályozzák, amelyek az adásvételi szerződés alapján keletkeznek, a vállalat mint eladó és internetes oldalukon vásárló személyek (vásárlók) között.

 

A szerződés megkötésének menete és a szerződés teljesítése

 

Az indítványt a szerződés megkötésére (rendelés) köteles a vásárló elküldeni az eladónak az elektronikus űrlap által, amely az internetes oldalon található. A konkrét termék űrlapba helyezésése a vásárló “Kosárba” ikonra kattintásával történik. “Fizetés és szállítás” ikonra kattintással a vásárló visszaigazolja a termékek fajtáját és mennyiségét, amelyek a rendelés tárgyai. A bejelentkezési adatok kitöltése után (már regisztrált vásárlók), illetve a rendeléshez szükséges adatok kitöltése után (nem regisztrált vásárlók) a “Rendelés megerősítése” ikonra kattintva (azzal az információval kiegészítve, hogy a terméket vételár ellenében lehet megvásárolni), a vásárló elküldi a rendelést az eladónak. A vásárló ezután haladéktalanul egy megrendelést akceptáló / megerősítő e-mailt kap. Ez az e-mail tartalmazza a rendelés számát, információkat a termék megnevezéséről és fajtájáról, az termékátvétel / szállítás / kézbesítés feltételezett időpontját, a termék árát, a kiszállítási díjat, az termékátvétel helyét (lakcím), a fizetés módját és a végösszeget. Az akceptáló e-mail átküldésével megtörténik a szerdődés megkötése.

 

Szállítási idő

 

Az összes terméknél, illetve az összes mennyiségi és színkombinációnál feltüntetjük a konkrét szállítási időt. Az általunk kínált termékek nagy része “raktáron” címkével van ellátva. Az ilyen címkével ellátott termékeket még a rendelés napján expedáljuk, ha a rendelés kb. 14:00-ig történik. Ha a rendelés később valósul meg, a terméket a következő napon szállítjuk. Természetesen, ha az idő- és kapacitási  viszonyaink engedik, a rendelést még aznap szállítjuk, akkor is, ha 14:00 után kapjuk és az adott termék raktáron van. Olyan termékek és termék-kombinációk esetében, amelyeket nem tartunk közvetlenül a raktárunkon, megjelenítjük, hogy hány napon belül várható az említett termék hozzáférhetősége. A megjelenített időn belül tudjuk szállítani a terméket vagy elkészíteni a személyes termék-átvételre.

Abban az esetben, ha a szállítási idő előre nem látható okokból hosszabbodik, illetve nem tartható be, a vásárlót haladéktalanul értesíteni fogjuk - telefonnal vagy e-maillel.

Kínálatukban szintén szerepelnek termékek, amelyeknél a hozzáférhetőség bizonytalan vagy a szállítási idő hosszasabb (többnyire 2 hét). Ezeket a termékeket “rendelésre”  címkével látjuk el. Így az ilyen termék megrendelése után a vásárlót azonnal informáljuk a szállítási időről. Eme termékek esetében, érdeklődés esetében szintén fordulhat hozzánk a vásárlónk és informáljuk a szállítási időről.

 

A termékátadás helyszíne és módja

 

A vállalat kötelessége abban a pillanatban van teljesítve, amikor átadja a megrendelt árut a vásárlónak, vásárló által felhatalmazott személynek vagy a szállítónak. A vásárló kiválaszthatja a szállítás módját, amely számára a legmegfelelőbb. A személyes termékátvétel az üzletünkben ingyenes. A GLS futárszolgálattal és a Magyar Posta által történő szállítás kiszállítási díja 900 Forint.. Ha a vásárlás összege meghaladja a 25 000 Forintot, vásárlónk nem fizet kiszállítási díjat. A futárszolgálat igénybevétele esetén vásárlónk az expedálást követő napon számíthat a termék kiszállítására. Ha a terméket a Magyar Posta által kívánja szállítani, szükséges számítani 1-3 munkanapot a csomag expedálásának időpontjától. A rendelés állapotát folyamatosan figyelni lehet a vásárlónk kontóján a www.spineo.hu honlapon. Abban az esetben, ha a termék nem a deklarált móddal volt szállítva vagy a vásárlónak bármilyen kétsége van a szállítást illetően, e-mail (info@spineo.hu) vagy az alábbi telefonszámon: +36308624970

 

A vásárló köteles átvenni a terméket a megbeszélt helyen és időben személyesen, vagy bebiztosítani az átvételét. Ha a vásárló a terméket nem veszi át vagy elutasítja az átvételét, jogunk van visszalépni a szerződéstől  és a vásárlótól  követelni a termék visszaküldésével járó költségek megtérítését. Ezen kívül a vállalat nem felelős a megkésett áruátadásért, amely a szállító hibájából vagy hibás cím megadásából adódik. A vásárló a termék átvételével a szállítási helyen és a szerződésben megjelenített vételár kifizetésével tulajdonjogot szerez a termékhez.

Fizetés módja:

  • utánvétel

  • bankkártyával

  • készpénzzel (személyes átvétel esetében).

Postaköltség és szállítási költségek

A személyes termékátvétel az Csomagküldő átvételi pontjain ingyenes. A GLS futárszolgálattal és a Magyar Posta által történő szállítás kiszállítási díja 900 Ft. Ha a vásárlás összege meghaladja a 25 000 Ft-t, vásárlónk nem fizet kiszállítási díjat.

Jótállás és szavatossági idő

Az összes termékre 2 éves jótállást garantálunk. A táplálék-kiegészítők esetében a szavatossági idő a csomagon található.

A jótállás nem érvényesíthető a termék elhasználódására.

A vállalat szintén garantálja a hibátlan termékek kiszállítását, a rendelésben álló minőségben és mennyiségben - abban az esetben, ha a rendelés akceptálva volt.

Vételár

A vállalat köteles betartani a termék árát, amely a rendelés időpontjakor érvényben volt - abban az esetben, ha a rendelés akceptálva volt.

A megrendelés törlése

Ha a megrendelés törlését szeretnék kérvényezni, ha még nem expedált rendelésről van szó, minél előbb lépjenek velünk kapcsolatba.

Ugyanakkor a vállalatnak is jogában áll törölni a megrendelést abban az esetben, ha az Önök által rendelt terméket már nem lesz többé lehetséges szállítani, mivel a beszállítónál már nem kapható vagy amiatt, hogy nem lehetséges betartani a szállítási időt vagy a termék árát.

 

Elállás a szerződéstől, a termék visszaszolgáltatása, reklamáció

 

A vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől, bármilyen ok nélkül 14 napon belül a termék átvételétől számítva.

A vásárló köteles visszaküldeni a terméket használati jelek nélkül, az eredeti csomagolásban az összes kiegészítővel és a számlával együtt. A termék visszaküldésének költségeit a vásárló állja, aki szintén köteles a sértetlen terméket visszaküldeni a vállalat címére mint ajánlott postai küldeményt. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani, ugyanis a vállalat nem vállalja a felelősséget az esetleges károkért vagy a termék, illetve küldemény eltűnéséért. A küldemény nem lehet utánvételre küldve. A jogot a szerződéstől való elállástól fontos írásban vagy más hosszas időkig olvasható dokumentumban rögzíteni (pl. email.).

Tehát vagy visszaküldi a csomagot, amelyhez hozzácsatolja az írásos kérelmet (használhatja a letölthető ívet) vagy a kérelméről, amely a termék kicserélésével kapcsolatos, e-mailben informálja a vállalatot. A szerződéstől lévő elállásra jogosító határidő akkor számít betartottnak, ha a kérvény legkésőbb a határidő utolsó napján el van küldve. A költségeket, amelyek a termék visszaszállítására vonatkoznak, a vásárló állja.

Eljárás a termék visszaküldésekor:

  1. a terméknek mindennel együtt (beleszámítva a kiegészítőket, kezelési útmutatót…) és sértetlen állapotban kell lennie;

  2. a terméken nem szabad kártevés jelének lenni;

  3. a terméknek az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lennie;

  4. a termékhez hozzá kell csatolni a számla másolatát;

  5. a termékhez szintén hozzá kell csatolni egy iratot a számlaszámmal, amelyre a pénzt kívánják visszafizetni vagy ha ki szeretnék cserélni a terméket, tüntesse fel, melyik termékre tartana igényt (ha az e-mailes kommunikációt részesítik előnyben, ezt a kérvényt az info@spineo.hu címre is elküldhetik);

  6. érdeklődés esetében használhatják a letölthető kérvényt a szerződéstől történő ellépésre.

 

Letöltéshez:

Nyomtatvány - Elállás a szerződéstől

Felvilágosítás a vásárló feljogosultságáról az ellépésre a szerződéstől

 

A terméket kérjük postázzák vagy küldjék futárszolgálaton keresztül gyűjtőhelyünk címére (vagy kézbesítsék személyesen):

Csomagküldő.hu (Spineo.hu) 

Teve utca 60

1139 Budapest

Magyarország

 

A vételárat minél hamarabb visszaszolgáltatjuk - legkésőbb 14 napon belül arra a számlaszámra, amely a szerződéstől történő ellépéshez szükséges kérvényen van feltüntetve. A szerződéstől történő ellépéskor szintén megtérítjük a termék kiszállításával kapcsolatos költségeket a legolcsóbb szállítási mód értékében.

 

Reklamáció

Reklamáció esetében szükséges a terméket elküldeni gyűjtőhelyünkre:

Csomagküldő.hu (Spineo.hu)

Teve utca 60

1139 Budapest

 Magyarország

 

Ez esetben nem szükséges, hogy a termék az eredeti csomagban vagy dobozban legyen. A reklamált termékhez elég a számla másolata, az Ön elérhetőségei és a probléma körülírása, amelyből kifolyólag reklamálja a terméket.

 

A személyes adatok védelme

A vállalat és a vásárló megegyeztek, hogy abban az esetben, ha a vásárló természetes  személy, köteles bejelenteni a saját kereszt- és vezetéknevét, állandó lakhelyét, telefonszámát és e-mail címét.

 

A vállalat és a vásárló megegyeztek, hogy abban az esetben, ha a vásárló jogi személy vagy kereskedő, köteles bejelenteni a vállalat nevét, székhelyét, cégjegyzékszámát, közösségi adószámát,  telefonszámát és e-mail címét.

 

A vásárló kinyilvánítja, hogy egyetért azzal a törvénnyel, amely szerint a vállalat feldolgozhatja a saját információs rendszereiben, és tárolhatja a személyes adatait, főként a fentieket és/vagy amelyek szükségesek a vállalat működéséhez.

 

A vásárló ezt az egyetértést határtalan időre garantálja a vállalatnak. A beleegyezést a személyes adatok felhasználására a vásárló bármikor visszavonhatja, ha írásba foglalja. A beleegyezés a kérvény (visszamondás) átadása, mindkét fél egyetértése és megegyezésétől számítva egy hónapos határidő után megszűnik és ezt követően az adatai is ki lesznek törölve. A vásárló bármikor ellenőrizheti a személyes adatait és megváltoztathatja őket, miután bejelentkezett a www.spineo.hu weboldalon.

A www.spineo.hu honlap üzemeltetője garantálja, hogy a megosztott személyes adatok csak a szerződés megkötéséhez lesznek felhasználva, a vállalkozó által szabott üzleti feltételek alapján. A feldolgozott személyes adatok nem lesznek nyilvánosságra hozva, hozzáférhetőek, sem átadva egy harmadik félnek.

Záró rendelkezések

Az imént feltüntetett üzleti feltételek elválaszthatatlan részét képezik a vételi szerződésnek a vállalat és a vásárló között. A jogviszonyok, amelyek a vételi szerződésből kifolyólag keletkeznek, a vételi szerződés rendelkezéseit követik - kötelező rendelés, általános üzleti feltételek és az ezekre vonatkozó jogi előírások, az esetleges individuális, megegyezett feltételeket beleértve.

Korcule.com s.r.o. fenntartja a jogát az általános üzleti feltételek egyoldalú változtatására és kiegészítésére. A változások aznap lépnek érvénybe, amikor nyilvánosságra kerülnek a www.spineo.hu honlapon.

 

Kiegészítés:

"A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli."