Jelen általános üzleti feltételek a Korcule.com s.r.o. (a továbbiakban “vállalat” - székhely: Lužná 19, 851 04  Bratislava, cégjegyzékszám: 46 588 272, közösségi adószám: SK202347582, feljegyezve a Pozsonyi járásbírósági kereskedelmi jegyzékben), és a vállalat vásárlóinak jogait és kötelességeit szabályozzák, amelyek az adásvételi szerződés alapján keletkeznek, a vállalat mint eladó és internetes oldalukon vásárló személyek (vásárlók) között.

 

A szerződés megkötésének menete és a szerződés teljesítése

 

Az indítványt a szerződés megkötésére (rendelés) a vásárló köteles elküldeni az eladónak az elektronikus űrlapon keresztül, amely az internetes oldalon található. A konkrét termék űrlapba helyezésése a vásárló “Kosárba” ikonra kattintásával történik. A “Fizetés és szállítás” ikonra kattintással a vásárló visszaigazolja a termékek fajtáját és mennyiségét, amelyek a rendelés tárgyai. A bejelentkezési adatok kitöltése után (már regisztrált vásárlók), illetve a rendeléshez szükséges adatok kitöltése után (nem regisztrált vásárlók) a “Rendelés megerősítése” ikonra kattintva (azzal az információval kiegészítve, hogy a terméket vételár ellenében lehet megvásárolni), a vásárló elküldi a rendelést az eladónak. A vásárló ezután haladéktalanul egy megrendelést megerősítő e-mailt kap. Ez az e-mail tartalmazza a rendelés számát, információkat a termék megnevezéséről és fajtájáról, a termék árát, a kiszállítási díjat, a termékátvétel helyét (lakcím), a fizetés módját és a végösszeget. A megerősítő e-mail átküldésével megtörténik a szerdődés megkötése.

 

Szállítási idő

 

Az összes terméknél, illetve az összes mennyiségi és színkombinációnál feltüntetjük a konkrét szállítási időt. Az általunk kínált termékek nagy része “raktáron” címkével van ellátva. Az ilyen címkével ellátott termékeket még a rendelés napján kézbesítjük, ha a rendelés kb. 13:00-ig leadásra kerül. Ha a rendelés később valósul meg, a terméket a következő napon szállítjuk. Természetesen, ha az idő- és kapacitási  viszonyaink engedik, a rendelést még aznap szállítjuk, akkor is, ha a rendelés leadása 14:00 után történik. Olyan termékek és termék-kombinációk esetében, amelyeket nem tartunk közvetlenül a raktárunkon, megjelenítjük, hogy hány napon belül várható az említett termék hozzáférhetősége. A megjelenített időn belül tudjuk szállítani a terméket.

Abban az esetben, ha a szállítási idő előre nem látható okokból hosszabbodik, illetve nem tartható be, a vásárlót haladéktalanul értesíteni fogjuk - telefonhívás vagy e-mail formájában.

Kínálatukban szintén szerepelnek olyan termékek, amelyeknél a hozzáférhetőség bizonytalan vagy a szállítási idő hosszasabb (többnyire 2 hét). Ezeket a termékeket “rendelésre”  címkével látjuk el. Így az ilyen termék megrendelése után a vásárlót azonnal informáljuk a szállítási időről.

 

A termékátadás helyszíne és módja

 

A vállalat kötelessége abban a pillanatban van teljesítve, amikor átadja a megrendelt árut a vásárlónak, a vásárló által felhatalmazott személynek vagy a szállítónak. A vásárló kiválaszthatja a szállítás módját, amely számára a legmegfelelőbb. A GLS vagy Transoflex futárszolgálattal és a Magyar Posta által történő szállítás kiszállítási díja 1600 Forint.. Ha a vásárlás összege meghaladja a 25 000 Forintot, vásárlónk nem fizet kiszállítási díjat. A futárszolgálat igénybevétele esetén vásárlónk a kézbesítést követő napon számíthat a termék kiszállítására. Ha a terméket a Magyar Posta által kívánja szállítani, szükséges számolni 1-3 munkanappal a csomag kézbesítésének időpontjától. A vásárló a rendelés állapotát a regisztrált számláján keresztül követheti nyomon. Abban az esetben, ha a termék nem a meghatározott módon volt szállítva vagy a vásárlónak bármilyen kétsége van a szállítást illetően, a kapcsolatok menüpontban megadott e-mailen és telefonszámon érdeklődhet vagy tehet panaszt.

 

A vásárló köteles személyesen átvenni a terméket a megbeszélt helyen és időben vagy bebiztosítani az átvételét. Ha a vásárló a terméket nem veszi át vagy elutasítja az átvételét, jogunk van visszalépni a szerződéstől  és a vásárlótól  követelni a termék visszaküldésével járó költségek megtérítését. Ezen kívül a vállalat nem felelős a megkésett áruátadásért, amely a szállító hibájából vagy hibás cím megadásából adódik. A vásárló a termék átvételével a szállítási helyen és a szerződésben megjelenített vételár kifizetésével tulajdonjogot szerez a termékhez.

Fizetés módja:

  • utánvétel
  • bankkártyával
  • banki előreutalással.

Postaköltség és szállítási költségek

A személyes termékátvétel a Csomagküldő átvételi pontjain 800 Ft. Futárszolgálattal vagy Magyar Postával a kiszállítás díja 1600 Ft. Ha a vásárlás összege meghaladja a 25 000 Ft-t, vásárlónk nem fizet kiszállítási díjat.

Jótállás és szavatossági idő

Az összes termékre 2 éves jótállást garantálunk. A táplálék-kiegészítők esetében a szavatossági idő a csomagon található.

A jótállás nem érvényesíthető a termék elhasználódására.

A vállalat szintén garantálja a hibátlan termékek kiszállítását, a rendelésben álló minőségben és mennyiségben.

Vételár

A honlapon található termékek árai forintban értetendők, tartalmazzák a 27%-os  ÁFÁ-t. 

A megrendelés törlése

Ha a megrendelés törlését szeretnék kérvényezni, akkor minél előbb lépjenek velünk kapcsolatba. 

Ugyanakkor a vállalatnak is jogában áll törölni a megrendelést abban az esetben, ha a megrendelt terméket már nem tudja kiszállítani, mivel a beszállítónál sem elérhető vagy amiatt, hogy nem lehetséges betartani a szállítási időt vagy a termék árát.

 

Elállás a szerződéstől, a termék visszaszolgáltatása, reklamáció

 

A vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől bármilyen ok nélkül 14 napon belül a termék átvételétől számítva.

A vásárló köteles visszaküldeni a terméket használati jelek nélkül, az eredeti csomagolásban az összes kiegészítővel és a számlával együtt. A termék visszaküldésének költségeit a vásárló állja, aki szintén köteles a sértetlen terméket visszaküldeni a vállalat címére mint ajánlott postai küldeményt. A küldeményt ajánlatos bebiztosítani, ugyanis a vállalat nem vállalja a felelősséget az esetleges károkért vagy a termék, illetve küldemény eltűnéséért. A küldemény nem lehet utánvételre küldve. A szerződéstől való elállástól való szándékot fontos írásban vagy más időtálló dokumentumban rögzíteni (pl. email.).

A szerződéstől lévő elállásra jogosító határidő akkor számít betartottnak, ha a kérvény legkésőbb a határidő utolsó napján el van küldve. A költségeket, amelyek a termék visszaszállítására vonatkoznak, a vásárló állja.

Eljárás a termék visszaküldésekor:

  1. a terméket minden tartozákával (beleszámítva a kiegészítőket, kezelési útmutatót…)  együtt kell visszajuttatni és sértetlen állapotban kell lennie;
  2. a terméken nem szabad kártevés jelének lenni;
  3. a terméknek az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lennie;
  4. a termékhez hozzá kell csatolni a számla másolatát;
  5. a termékhez szintén hozzá kell csatolni egy dokumentumot a számlaszámmal, amelyre a vétalár visszautalásra kerül. Amennyiben cseréről van szó, akkor fel kell tüntetni a terméket, melyre a vásárló igényt tart (ha az e-mailes kommunikációt részesítik előnyben, ezt a kérvényt az info@spineo.hu címre is elküldhetik)  

Az esetek, amikor nem gyakorolhatja elállási jogát:

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
  2. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót javítási munkálatok elvégzése céljából
  3. számítógépes szoftver pédányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta

 

Letöltéshez:

Nyomtatvány - Elállás a szerződéstől

 

A terméket kérjük postázzák vagy küldjék futárszolgálaton keresztül gyűjtőhelyünk címére (vagy kézbesítsék személyesen):

Packeta Hungary Kft. - Spineo.hu

Ezred utca 2. B2/11 épület

Budapest 1044

Magyarország

 

A vételárat minél hamarabb visszaszolgáltatjuk - legkésőbb 14 napon belül arra a számlaszámra, amely az elállás a szerződéstől című kérvényen van feltüntetve. A szerződéstől történő elálláskor szintén megtérítjük a termék kiszállításával kapcsolatos költségeket a legolcsóbb szállítási mód értékében.

 

Reklamáció

Reklamáció esetében szükséges a terméket elküldeni gyűjtőhelyünkre:

Packeta Hungary Kft. (Spineo.hu)

Ezred utca 2. B2/11 épület

Budapest 1044

Magyarország

 

Ez esetben nem szükséges, hogy a termék az eredeti csomagban vagy dobozban legyen. A reklamált termékhez elég a számla másolata, az Ön elérhetőségei és a probléma körülírása, ami miatt reklamálja a terméket.

 

Záró rendelkezések

Az imént feltüntetett üzleti feltételek elválaszthatatlan részét képezik a vállalat és a vásárló közötti adásvételi szerződésnek. A jogviszonyok, amelyek az adásvételi szerződésből kifolyólag keletkeznek, az adásvételi szerződés rendelkezéseit követik - kötelező rendelés, általános üzleti feltételek és az ezekre vonatkozó jogi előírások, az esetleges individuális, megegyezett feltételeket beleértve.

Korcule.com s.r.o. fenntartja a jogát az általános üzleti feltételek egyoldalú változtatására és kiegészítésére. A változások aznap lépnek érvénybe, amikor nyilvánosságra kerülnek a www.spineo.hu honlapon.

 

Kiegészítés:

"A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli."